.

.

понедељак, 12. јануар 2015.

Ono najbolje u umjetnosti tek je dobro...

Ovaj instrument je u mom životu ostao upamćen u svetloj strani. Moram se setiti detinjstva, bar na trenutak. Preko puta naše kuće, stanovao je cipelar Egidio. Imao je svoju radnju, od koje je dobro živeo. Od njega sam naučio mnoge arije. Naslušao sam se cantabila, stretta i cabaletta. Imao je ženu Anicu, koja mu je podarila sedmoro dece. Svi slinavi, rahitični. Dvoje ih se sećam najjasnije. Azdrubal i Kalpurnija. Azdrubal je bio poznat kao najnemirnije dete u mestu. Uzalud bi bile batine za njega. S druge strane, Kapurnija, tanka profila, uskih, duguljastih očiju, sa ponositošću u držanju, kao da šeta po šutljivom tremu starog internata.

www.youtube.com

Нема коментара:

Постави коментар

"Taj mi je miš bio sva lepota"

Mir sa radošću, s bolom- i preplavljenost suncem

Naučio sam da je svaka žurba uzaludna i svaki nemir jalov; svejedno se dočeka sve, svejedno se otkrije smisao ili besmisao svega. Svejedno čovjek obiđe čitav svoj krug. Pa zašto onda tolika žurba?
Read more at http://www.izrekeicitati.com/prikaz_citata.php?ID=434#plhI5MXyMUIjydBa.99
"Naučio sam da je svaka žurba uzaludna i svaki nemir jalov; svejedno se dočeka sve, svejedno se otkrije smisao ili besmisao svega. Svejedno čovjek obiđe čitav svoj krug. Pa zašto onda tolika žurba?"